tavaszi_faradtsag

Adunk néhány tippet, hogyan előzzük meg a tavaszi fáradtságot.

A szomorkás, ködös, hideg téli hónapoknak után máris nyakunkon van a sokak által várt tavasz. Ez az évszak sokak kedvencének számít a virágzó fákkal, az egyre gyakoribb napsütéssel és a kellemes hőmérséklettel. Azonban mindez gyakran együtt jár levertséggel fáradékonysággal és akár megbetegedéssel is. Igen, ez a jól ismert tavaszi fáradtság. Az összefoglaló néven csak tavaszi fáradtságként emlegetett tünetek védtelenné tesznek bennünket a vírusok és a baktériumok támadásaival szemben, és ha betegség nem is ver le a lábunkról, akkor is rányomja a gyengeség bélyegét mindennapjainkra. A továbbiakban a tavaszi fáradság elleni küzdelemhez szeretnénk néhány hasznos tippet adni.

Figyeljünk oda jobban az egészségünkre!

A hétköznapok rohanásában, szinte valamennyien halogatjuk, hogy elégendő időt szánjunk magunkra. A tapasztalatok azt mutatják, hogy gyakran éppen arra nem figyelünk, ami a legfontosabb lenne, ez pedig nem más, mint az egészség. Így van ez tél végén isNe feledkezzünk meg az oly gyakran emlegetett „én-időről”, amivel testi és lelki egészségedet mozdíthatod elő, méghozzá hosszútávon.

Koncentráljunk a növényi alapanyagokra

Tavasszal érdemes minél több zöldséget és gyümölcsöt beiktatni a napi étrendünkbe. Ezek magas rosttartalmukkal előmozdítják az emésztést, alacsony kalóriatartalmuk pedig a mérleg nyelvét húzza lentebb. Magas a vitamin és ásványi anyag tartalmuk

Étrend-kiegészítők a házipatikában

A megfelelően összeállított házipatika nem csak akkor jön jól, ha meghűlés kerülget, vagy gyors fájdalomcsillapításra van szükségünk. Az étrend-kiegészítők a kora tavaszi időszakban is remek választásnak bizonyulnak. A C-vitamin, a magnézium és a D-vitamin nélkülözhetetlenek, ezekből is célszerű a minőségi, kiválóan felszívódó változatok mellett letenni a voksot.

Minőségi és mennyiségi pihenés

A kimerültség sokszor éppen a nem megfelelő pihenés számlájára írható. Nem csak arra érdemes figyelni, hogy hány órát töltünk az ágyban, hanem az alvás minősége sem elhanyagolható. Az éjfél előtti alvással töltött órák sokkal pihentetőbbek, mintha csak később bújnánk ágyba.

Szánjunk időt a napi mozgásra

A szellemi és testi frissességet nagymértékben elősegíthetjük azzal, ha aktívan töltjük szabadidőnket. A mozgás új energiákkal tölt fel, és jókedvre is derít. A friss levegőn tett hosszas séták, vagy edzettebbeknek a kocogás, futás is remek választás.

2013 - 2019 © Herba-D | All Rights Reserved

X
0
    0
    Kosár tartalma
    A kosarad üresVissza a shopba
      Kupon beváltása