intimtorna-ferfiaknak

Intim torna férfiaknak – sajátítsd el és élvezd jótékony hatásait!

Férfiként nehezen képzeled el magadat, amint medence környéki izmaidat átmozgatva tornázol? Ha megtudod, milyen sok kedvező hatása van ezeknek a gyakorlatoknak a férfi-ivarszervekre, így a szexuális élet minőségére is, biztosan ki fogod próbálni!

Az intim tornák húgyúti- és ivarszervekre, valamint hormonháztartásra gyakorolt jótékony hatását már évtizedekkel ezelőtt felfedezték, közülük a Kegel-gyakorlatok és az Aviva-módszer a legnépszerűbbek. Ma már számos könyvből, videóból, vagy képzett oktatók által vezetett tanfolyamon elsajátíthatod a gyakorlatokat. Ismerd meg jótékony hatásaikat és kombináld kedvedre a mozgásokat! Meglátod, a hatás nem marad el!

 

Kegel-gyakorlatok

Arnold Kegel amerikai nőgyógyász elsősorban vizelet-visszatartási panaszokra találta ki a gyakorlatsort, ami a húgycső körül elhelyezkedő izomcsoportok edzését jelenti. Azóta kiderült, hogy nemcsak a nők, hanem a férfiak számára is hatékony, hiszen a medencealapi izmok átmozgatása a férfi kismedencei szervek, így a prosztata, a herék, a pénisz és a húgyhólyag egészségét is szolgálja.

A Kegel-gyakorlatok férfiakra nézve kedvező hatásai:

  • jobb vérkeringést biztosít a prosztatának
  • megelőzhető és kezelhető a férfi inkontinencia
  • növeli az erekció erejét
  • segít az ejakuláció szabályozásában

Hogyan végezd a gyakorlatokat?

A gyakorlatok helyes elvégzéséhez először “meg kell találni” az erősíteni kívánt izmokat: laza ülésben, a lábakat enyhén széttárva próbáld meg a vizelés visszatartásához használt izmokat összehúzni. Helyes technika esetén az izmok megfeszítése közben a hímvessző kissé behúzódik a test felé. Kezdődhet a gyakorlatok ismétlése! Szorítsd össze 5 másodpercig a medencealapi izmokat úgy, mintha a vizeletet próbálnád visszatartani. Ezután 5 másodpercre lazítsd el az izmokat. Ezt az 5-5 másodperces összehúzás-ellazítás ismétlést végezd el egymás után 10-15 alkalommal. A kedvező hatás érdekében ezt a sorozatot naponta akár 4-5 alkalommal is elvégezheted, lehetőség szerint minden nap.

Hol végezd el a gyakorlatokat?

Az első gyakorlások során érdemes otthon kipróbálni a megfelelő testhelyzetet, idővel azonban már gond nélkül menni fog bárhol: a boltban sorban állás közben, a piros lámpánál várakozva, vagy akár munka közben is. Végül tedd a napi rutin részévé (akár a fogmosást), hiszen a hangsúly a rendszerességen van!

 

Aviva-módszer

Aviva Gabriella Steiner magyar származású balerina és fizikoterapeuta saját magán is kísérletezve fejlesztette ki az Aviva-gyakorlatokat elsősorban női panaszokra. Munkája során azonban felfigyelt módszere hatékonyságára a férfiak körében is, ugyanis sok lány és asszony látogatta óráit, akik párjukat is hozták magukkal. Kezdetben kíváncsiságból végezték a gyakorlatokat, majd ők is beszámoltak hatékonyságukról, így Aviva kifejlesztette a férfiaknak szánt speciális mozdulatokat is.

Az Aviva-módszer férfiakra nézve kedvező hatásai:

  • potenciazavarok megszűntetése a pénisz jobb vérellátása által
  • spermiumok számának és életképességének növelése
  • enyhülést hoz prosztata bántalmak (pl. inkontinencia) esetén

A mozgás növeli a sejtek energiaszintjét, így a gyakorlatok eredményesen használhatóak a kedélyállapot javítására, a test és a lélek regenerálódására, a szexuális kedv élénkítésére is.

A módszer könyvben is elérhető, de a gyakorlatsor helyes megtanulásához érdemes részt venni egy 4 órás alaptanfolyamon, mely után már otthon is magabiztosan tudod végezni a mozdulatokat. Sőt! A tanfolyamon az egyes gyakrolatokhoz ritmusban passzoló zenés hanganyagot kapsz ajándékba, így még élvezetesebb lesz a torna. Vond be párodat is a mókába, végezzétek el együtt a gyakorlatsort, így duplán nyertek a kedvező hatásokkal!

A férfi intim torna egyáltalán nem ciki! Sajátítsd el a gyakrolatokat, tedd a mindennapjaid részévé elvégzésüket és élvezd a jótékony hatásokat!

2013 - 2019 © Herba-D | All Rights Reserved

error: Védett tartalom
X